vineri, 28 august 2009

Balci Fest

Ce era balciul cand eram eu mica?...vata de zahar, calusei, maimutzoi de plus castigati "la tinta", o iesire cu ai mei...

Ce este acum?...aglomeratie, manele, mici, cocalari si pitzi...

Ce e de facut?...organizarea unor actiuni creative care sa aiba la baza idei originale si care sa implice tineri dornici sa se exprime intr-un cadru relaxat si intr-un mod inedit.

Ce am facut?...am adunat cativa voluntari entuziasti si ne-am gandit sa promovam ideea de "reciclare inteligenta" in aceste zile "de sarbatoare"

Ce aveti voi de facut?...sa vizitati standurile amenajate in fata primariei maine de la ora 10.00.

Ce va asteapta?...bratari inscriptionate cu mesajul "eu reciclez", cursuri de facut traistute, origami si altele.

Ce trebuie sa aveti neaparat la voi?...un tricou mai vechi pe care il veti transforma intr-o gentuta trendy;)


Sambata, 29 august 2009, va asteptam in fata primariei sa ne distram!
:*>:D<:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu