vineri, 11 iunie 2010

End of highschool...

Scriu...din nou! Am terminat liceul, sunt proaspat absolventa! Yupyyy! Dar oare de ce nu ma bucur din toata inima??? Am inceput sa realizez ca din toamna nu voi mai avea 27 de colege + 2 baieti pe care sa ii stresez cu rasul meu, ca nu voi mai avea o diriginta care sa aprecieze glumele mele (uneori acide;) ), ca...nu va mai fi nimic la fel...
Dar ce va fi? Cum as putea sa raspund cand habar nu am ce va urma...? si imi e frica...da! e greu sa recunosc, dar asta e! Frica de un nou inceput, frica de a nu ma ridica la inaltimea asteptarilor...dar va fi bine! Trebuie! Nu imi permit sa ma intristez sau sa dau inapoi cand toata lumea ma stie zambareata si ambitioasa (asta e concluzia pe care am tras-o in urma lecturarii minunatului caiet de amintiri).
Oricum, raman amintiri frumoase...
Sper ca la facultate sa intalnesc oameni la fel de frumosi...

We’ll see...
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu