sâmbătă, 17 aprilie 2010

Roz sau...gri?



Minciuna=denaturare intenționată a adevărului având de obicei ca scop înșelarea cuiva.Asta e definitia din DEX.Si aduc eu o completare: de obicei a noastra(despre ea, de inselare vorbesc:D)
Nu intelegeti?Cum? Sa abordam problema din punct de vedere relationalo-emotionalo-sentimentalo-bullshit...
De cate ori nu v-ati spus „Am o relatie minunata!” Si veneati si cu argumente:este intelegator,nu neinteresat sau este grijuliu, nu gelos etc.
Dar sa fim seriosi...atunci cand suntem indragostiti nu vedem decat „calitatile” persoanei de langa noi;unde mai pui ca mai bagam si de la noi...si totul este minunat pana intr-o zi....Ziua fatala cand ni se ridica valul de pe ochi si vedem pe cine avem langa noi. Si ce faci cand persoana de langa tine nu este deloc asa cum o vedeai tu? Continui sa te minti,bineinteles:
-ne vedem rar de frica sa nu intervina rutina
-ma surprinde mereu cand imi aduce flori dupa ce a facut vreo magarie
-cand iese cu baietii si nu cu mine stiu ca tot despre mine vorbeste
-nu ma duce in vreo tara exotica de frica sa nu contactez vreun virus din asta gen AH1N1
-nu-mi raspunde la telefon pt ca e prea ocupat sa se gandeasca la mine
-nu imi cumpara cadouri pentru ca nimic nu ar valora cat dragostea lui pentru mine etc.

Asa ca viata e roz! Enjoy!

Un comentariu: