marți, 14 septembrie 2010

Prima,dar si ultima zi


A inceput scoala! Si am fost acolo,dar pentru prima oara eram straina de toate… Mi-am reintalnit cateva dintre colege,dar nu a trebuit sa stam sa ascultam discursul de inceput de an, nu ne-am dat coate uitandu-ne dupa baietii mai mari sau dupa "boboci" si nici nu ne-am apucat sa povestim aventurile din timpul vacantei. Am intrat in clasa pur si simplu. Am asteptat si ca sa treaca timpul ne-am apucat sa facem poze.Fiecare afisa cu dezinvoltura un zambet de acum matur, iar in ochi se citea "experienta de viata" acumulata in 4 ani de zile. Tuturor ne place sa "ne dam importanti". Eu cred insa ca am ramas aceeasi. Sau cel putin imi place sa cred asta, desi sfarsitul liceului m-a surprins poate mai pregatita decat inceputul.
Momentul cheie l-a reprezentat insa intalnirea cu diriga(cum ii spunem noi- "doamna diriginta" ar fi prea impersonal si rece). Cele cateva minute impreuna m-au facut sa realizez ca s-a terminat cu adevarat perioada in care am fost "liceeana".Desi nu stiu ce va urma sunt increzatoare . Atat eu cat si unii dintre colegi cred ca am invatat din toate "discutiile despre viata" ca "in viata trebuie sa te descurci dom'le"
Sfarsind intr-o nota optimista…urez multa bafta tuturor!

Un comentariu: