sâmbătă, 25 aprilie 2009

Cutremur baaaaah!!!

S-au adeverit prezicerile aluia de la OTV. A fost cutremur! Va dati seama cate episoade o sa mai faca Dan Diaconescu de acum in colo:)) A fost intr-o sambata, zi de sarbatoare...Ziua Oltenitei! ;))
Ce sa zic...pana sa ma dezmeticesc s-a terminat. Parerile sunt impartite: unii s-au speriat, altii spun ca e un factor excitant...deci asteapta replica. Oricum retelele de telefonie e clar ca s-au zgaltait atat de tare incat nici acum nu am semnal:( Traiasca cosmote-ul!(scuzati cacofonia) Nu are semnal in tunel,dar are pe timp de cutremur...iata un nou motto pt reclame;)) nu plagiati!:p cer drepturi de autor...
Credeti ca ar trebui sa imi fac testamentul?
Acum ca a trecut nu mai are niciun rost...
Deci...sunt bine, sanatoasa, n-am murit( sac-sac-sac dusmanilor=))) Btw, sa vedeti versuri de manele acum "sunt jmeker, am talent si am valoare/nici cutremurul nu poa' sa ma doboare"
Again...e marca intregistrata:P!

Pana la urmatorul cutremur...v-am pupat!:*

Un comentariu:

  1. "altii spun ca e un factor excitant...deci asteapta replica"

    Nu stiu de unde ai tu aceasta informatie dar e posibil sa fie adevarat la cati ciudati sunt pe lumea asta.
    Si daca exista si "replica" sa inteleg ca urma finalizarea "factorului excitant" ?
    Curiozitatea asta...

    RăspundețiȘtergere