marți, 7 aprilie 2009

E ceva in aer?

Am promis ca o sa postez despre oameni ce lasa ca starea lor emotionala sa le afecteze munca. (Cine stie, cunoaste) Cu toate ca nici macar atata lucru nu merita, o sa scriu eu cateva randuri...poate se simt mai bine. Si la urma urmei o promisiune trebuie respectata si cum eu sunt fata "serioasa";;)...
Nu as avea nimic cu ei daca munca lor nu ar consta in sanctionarea unor oameni ce nu au nicio legatura cu problemele lor de acasa. Pana mea!(scuzati cuvantul "mea") Ai probleme? Stai dom'le acasa, ia-ti un concendiu, relaxeaza-te...nu veni in fata mea cu o falca in cer si una in pamant. Nu ii pasa nimanui de ce se intampla cu tine, nu ai observat asta? Numara pana la 10 si respira adanc, ia un distonocalm, f***-te, dar lasa-ma pe mine, muritorul de rand, in pace!


P.S. Acest mesaj este doar un apel catre persoanele stresate...in general:D. Orice asemanare este intamplatoare:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu