miercuri, 1 aprilie 2009

1 Aprilie

"A pacali sau a nu pacali?-aceasta e intrebarea!"
Da, azi e 1 aprilie. Nu o sa ma apuc sa insir aici gogosele, minciunele s.a.m.d. De ce? Pentru ca nu mi-a placut niciodata ziua asta. Adica nu este de ajuns ca ne pacalesc oamenii cu P (a se intelege politicieni) si ca suntem etichetati peste tot cu stambila.... "naivi"( ca sa nu zic altfel)? Pana la urma faza asta cu minciunitul a devenit sport national si mi se pare normal sa avem o zi in care sa sarbatorim asta,nu? Poy unde e rost de pacaleli romanu' e fruntas! Sa radem, sa ne veselim, sa faci "frumos"(ca mishto e termen imprumutat din alte limbi si se interpreteaza) unii de altii. In niciun caz sa nu ii luam in ras pe mai-marii, ca ne interzice si pe noi CNA-ul.
O sa traim bine! O sa avem salarii nush de care, o sa avem grija de intelectualii nostrii. Dar sa lasam planurile de viitor si sa vorbim putin despre prezent. Suntem un popor civilizat, care vizioneaza numai emisiuni de cultura si are abonament la revista Descopera, citim "almanahe", respiram aer cult de ferentari si emanam informatie prin fiecare por. :)

Da! Ati ghicit am inceput sa minciunesc si eu pana la urma. M-am molipsit! ca sa fac?

P.S. Pentru cei cu numele de MINCIUNA, sincere urari de bine. Pana la urma de la ei stim la ce sa ne asteptam;)
P.P.S. Pe pup Florin!:*>:D<:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu