duminică, 29 martie 2009

Timp...incotro mergi?


S-a schimbat ora! Adica in loc sa fie ora 12.30 acum, este 13.30. Dar asta probabil stiati deja...Ei bine, eu nu am stiut asta...
Ca orice om normal imi fac si eu planuri. Ce e drept, ale mele sunt pe o perioada foarte scurta de timp pentru ca am realizat ca Timpul este rau!:(( Veti intelege imediat de ce spun asta...
Cum spuneam...mi-am facut eu planul de aseara ca astazi sa ma trezesc la ora 11 fara ceva...sa ma uit la niste seriale pe care le urmaresc mereu (Fetele Gilmore, Al saptelea cer), sa ma spal, sa mananc...si tot ce mai face un om normal, ca apoi sa am timp sa scriu si sa mai citesc ceva...
M-am trezit! Era ora 11 fara un sfert. Fericita ca imi incepe filmul dau drumul la televizor,dar stupoare! Filmul incepuse deja...wtf?au schimbat astia ora de difuzare?:-? Dar apare maica-mea..."Dormi azi cat poti ca maine te trezesti mai devreme decat de obicei." Nu intelegeam nimic. Cred ce a observat privirea mea tampa si mi-a spus "Uita-te la ceasul din perete si la cel de la televizor". In prima faza nu am observat nimic ciudat, dar apoi mi-am dat seama! Pierdusem o ora din viata mea!!! E groaznic sa realizezi ca Timpul face ce vrea. De asta spun ca este rau:( Bineinteles ca m-am bosumflat.Dar nu mai aveam ce face.
Atunci mi-a venit ideea sa fac un post despre timp. Nu stiu cum se face dar in toate situatiile Timpul asta este personajul pozitiv-ex: "Timpul le rezolva pe toate", "Cu timpul iti vei da seama...", "Timpul este cel mai bun profesor" s.a. Cum mah? Adica e ala intelept, e un fel de doctoro-profesoro-intelepto-atotstiutor?Si asta inseamna ca e de bine?
Nu v-ati gandit niciodata ca nu aveti destul timp pentru a face ce va place? Nu va gandeati ca in momentul in care o sa impliniti o anumita varsta veti fi realizat deja o gramada de lucruri sau ca veti arata alffel. Si uite asa ajungem deprimati si dezamagiti de noi insine. De asta eu am ajuns la concluzia ca nu e bine sa ne facem planuri. Din moment ce nu iti propui nimic nu ai cum sa fii dezamagit. Dar pe de alta parte, daca nu ai un scop sau un plan nu stii incotro te indrepti.Si uite asa stai si te intrebi ce e mai bine...si mai trece o ora din viata ta...doua...un an...cu alte cuvinte...timpul!
La naiba cu el de timp! Hai sa mai traim si clipa! Sa ii aratam nenorocitului asta de Timp ca noi stim sa profitam de viata, ca noi putem fi fericiti, ca noi putem sa radem, sa plandem, sa ne jucam....sa facem ce vrem cu putinul nostru timp. Poate ca el, domnul Timp, controleaza durata clipelor pe care le traim, dar nu si intensitatea. Hai sa ne bucuram de viata!
Enjoy your time on Earth!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu