miercuri, 18 martie 2009

Replici...iluzii...prosti...

Bineinteles ca au existat replici referitoare la scrisoarea catre liceeni.
Unora nu le-a pasat, iar altii au spus "Pentru ce avem nevoie de unu' care sa ne spuna ce sa facem?".Eu fac parte din a 3-a categorie, care apreciaza astfel de indemnuri. Pentru ca suntem oameni slabi si avem nevoie sa ni se aminteasca sa fim mereu oameni adevarati. Daca ai trai macar o zi in viata reala, ai sti ca este mult mai greu sa te mentii pe "drumul drept"-bine, acum nu stiu cine impune dreptatea asta...societatea?si pana la urma ce legatura au ceilalti cu drumul tau? F**k them!(ca sa nu scriu fuck them ca sunt fata finuta:D)
Si legat de faza cu lumea reala si cea "nereala"(:)))- am observat ca tuturor ne plac iluziile, ne place sa ne amagim si fugim de realitate pentru ca, nu-i asa?;)), realitatea doare. Mie asta mi se pare lipsa de maturizare. De ce sa ne asumam raspunderea pentru faptele nostre? De ce sa intreprindem o actiune "mai altfel"?Asta ar insemna sa deranjam pe altii...si nu!noi nu vrem sa ne facem auziti. Bine, eu recunosc ca am fost de multe ori descurajata vazand cum prostii(si aici ma refer la oamenii obisnuiti,simpli, ca doar asta era sensul de baza al cuvantului) ne-o iau inainte si se multiplica ametitor de repede.
Si apropos de prosti(in continuare folosit cu sensul de oameni obisnuiti;))), vreau sa le multumesc! De ce? Pentru ca daca ar aprecia ce este cu adevarat bun si frumos, pentru ca daca s-ar implica, pentru ca daca ar fi deschisi catre nou, pentru ca daca nu ar mai trai in bezna gandurilor lor etc. asta ar insemna ca desteptii (categorie in care imi place sa ma includ;)) ar avea concurenta si automat mai putine sanse de afirmare:P Imi place enorm cand oamenii ma considera o ciudata doar pentru ca in loc sa ascult manele in autobuz prefer sa citesc, imi place cand se uita tampitit cum fac poze unei flori sau unei frunze in parc, dar cel mai mult imi place cand o pitzipoank sau un manelar imi spune "Esti altfel...chiar esti ciudata!"Imi place la nebunie! NU vreau sa fiu ca voi! Nu vreau sa ma identific cu o masa uriasa de mancatori de saorma si purtatori de tricouri cu gigolo nu stiu care si sclipici!

MULTUMESC!!!

P.S. Tot ce am scris a fost din invidie pentru ca, normal, nu am valoare, valoare, valoare...>:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu