joi, 4 iunie 2009

Multumesc!

V-ati gandit vreodata cum mereu ne raman in minte intamplarile neplacute si cum pe cele frumoase tindem sa nu le apreciem cu adevarat? De ce spun asta ? Pentru ca e adevarat,pur si simplu ! A avut cineva nevoie de consiliere pentru ca a trait o experienta prea fericita ? I-ai multumit mamei tale ca iti pregateste in fiecare zi micul-dejun preferat ? Nu, pentru ca psihologia umana este pe cat de fascinanta, pe atat de “nesuferita”. Avem tendinta sa consideram lucrurile frumoase din fiecare zi ca fiind obisnuite si nu reusim sa spunem “Da, am avut o zi buna!” Insa cand ni se intampla un lucru pe care nu il dorim(sau mai multe), spunem “Gata! Ziua asta a fost d kkt!”
Asa ca m-am hotarat sa scriu o scrisoare de multumire pentru... pentru toti cei care au uitat sa le multumeasca persoanelor speciale din viata lor...

Iti multumesc:
- ca imi trimiti un mesaj dimineata cand ma trezesc - poate parea banal,dar ma ajuta cu siguranta sa incep ziua cu zambetul pe buze
- ca pupicii tai sunt fie dulci, fie extrafini, fie extraterestri, fie capsunatici, dar intotdeauna speciali
-ca ma asculti cand iti vorbesc despre subiecte total neinteresante pentru tine si ca esti si atent
-ca tii minte cand sunt aniversarile noastre, desi timpul petrecut impreuna pare intotdeauna prea scurt
-ca incerci sa ma inveselesti cand sunt suparata, desi poate esti mai obosit decat mine
-ca astepti sa fie fix ca sa ma suni sau sa imi trimiti mesaj, desi stiu ca nu ma … indragesti doar la ore fixe
-ca ai rabdare sa imi explici ceea ce nu stiu
-ca razi la glumele mele, desi nu sunt intotdeauna cele mai inspirate
-ca ma faci sa rad cand faci mutritze de copil
-ca imprumuti din expresiile pe care le folosesc eu
-ca imi vorbesti despre tine, despre perocuparile tale, despre… orice
-ca ma ajuti sa fac referate pentru scoala, desi poate ai si tu de facut altele
-ca intri pe mess ori de cate ori te rog eu
- ca iti consumi toate minutele
-ca imi faci poze cand sun mai “naturala”(ca sa nu zic distrusa) si le mai pui si pe display
-ca iti schimbi programul pentru mine
-ca sunt inclusa in planurile tale
-ca ma prezinti familiei tale
-ca apreciezi cand port tocuri pentru ca stii ca ma dor picioarele de mor
-ca nu te superi cand sunt eu morocanoasa pentru ca sunt intr-o perioada mai delicata a lunii
-ca esti cu atat mai dulce cand eu sunt crizata pentru ca stii ca asa imi dau seama mai repede ca am gresit
-ca te interesezi despre ceea ce imi place
-ca vorbesti deschis si mult cu mine
-ca ai planificam unele momente,desi eu credeam ca sunt intamplatoare
-ca atunci cand simti miros de iasomie te gandesti la mine
-ca ma faci sa ma simt frumoasa, desi adevarul nu-i chiar asta
-ca imi spui ca iti e dor de mine, desi de abia ne-am despartit
-ca ma alinti cu nume de flori, animalutze sau fructe;))
-ca astepti sa termin eu treaba pentru a vorbi seara la telefon
-ca iti faci griji cand eu de fapt dorm=))
-ca esti gelos, desi stii ca nu ar putea fi vorba de altcineva
-ca reactionezi asa haios cand te necajesc
-ca imi spui noapte buna pe un ton asa linistit doar ca sa visez frumos
-ca nu imi spui sa te visez pentru ca stii ca oricum fac asta cu ochii deschisi
-ca din toate fetele frumoase ce poarta fuste scurte si fundite tu ti-ai ales o nebuna in tenishi...sau poate te-a ales ea pe tine:P
Lista poate continua...dar ideea e ca iti multumesc ca...esti tu!

P.S. Ati ghicit...era o scrisoare cu dedicatie, dar puteti sa imprumutati si voi cateva idei cand sunteti in lipsa de inspiratie

Ideea e ca putem faci ziua cuiva mai buna printr-un simplu multumesc si un zambet.
Smile:*>:D<:*

4 comentarii:

  1. Parca imi sunt familiare aceste cuvinte dar nu asta e motivul pt care am postat,ideea e ca daca stai sa te gandesti mai bine si sa aduni toate motivele enumerate mai sus e posibil sa-ti dai seama ca nu toata lumea poate spune ce ai spus tu si ar trebui sa apreciezi ceea ce ai si sa incerci sa-i raspunzi cu aceeasi moneda.
    _____________________________________________

    De ce sa fie rau cand poate sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti geniala !!!!!! te pup te iubesc si te respect .Cu drag pissi a ta
    :)) :*:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Unui astfel de băiat trebuie mai întâi de toate să îi mulţumeşti că există:)!

    RăspundețiȘtergere
  4. 35 de motive :D ... si cred ca mai erau :P

    RăspundețiȘtergere