vineri, 12 iunie 2009

A mai trecut un an...scolar!


A trecut… rasete, glume, emotii, copiutze, veverite, certuri, impacari, prieteni, secrete… a trecut si clasa a 11-a. Nu stiu cand…cert este ca timpul a inceput parca un maraton…ma simt ca intr-un carusel ce se inverte din ce in ce mai repede…simt ca ametesc, dar ma cufund intr-o alta lume. Au trecut 3 ani de liceu ! Cand ? Nu stiu… Cert este ca m-am maturizat, ramanand totusi copil. Am invatat ce inseamna prietenii adevarati, am descoperit oameni interesanti, am participat in tot felul de activitati…off…nici eu nu mai stiu cate s-au intamplat. Dar de abia astept sa vad ce imi rezerva viitorul (nu ca as vrea sa imi ghiceasca vreo tiganca in parc=)) )
Ma uitam azi la colegii mei mai mari si m-a cuprins un sentiment de melancolie. Poate ca aveam o pasa mai lacrimogena asa, dar chiar imi dadeau lacrimile… Nu, nu am avut vreun Fat- Frumos dupa care sa plang (au fost mai multi ;)) ), ci pur si simplu gandul ca anul viitor pe vremea asta voi fi eu in locul lor imi dadea fiori… Da, exact ! Ma gandeam la mine! Ca asa e omu’ nostru : egoist! Nu, nu o sa-mi fie dor de ei (nu cred nici eu asta). O sa-mi fie dor de amintirile noastre...
Da... am devenit melancolica... dar pana anul viitor o sa-mi rezerv dreptul sa stralucesc la Miss-ul organizat de clasa noastra, sa iau A la examenul Cambridge, sa imi fac de cap in banchet, sa ma bucur de inca un an, si ultimul, alaturi de niste colege/prietene mijto:D


P.S. Anul asta s-au dat si carti la premii=))
:*> :D< :*

2 comentarii:

  1. A trecut da..nici nu stiu cand ..cert e ca e bine adica nu e rau..ai multe realizari: te-ai facut roscata,ti-ai facut blog mumos,te-ai inscris la foto,ai multa treaba:))(si tu si altii la fel ca tine):*

    RăspundețiȘtergere
  2. "sa imi fac de cap in banchet"
    Poti sa dezvolti te rog?

    RăspundețiȘtergere